Strada Principală, Nr. 189, Comuna Băcia Județul Hunedoara, Tel.: 0762.986.702, 0768.116.080, E-mail: contact@casa-magic.ro

- Asigurarea si servirea mesei
Alimentatia zilnica este formata din 3 mese principale si 2 gustari. In functie de starea de sanatate a fiecarui pacient, asiguram si servim meniuri speciale pentru diferite afectiuni ( diabet zaharat,afectiuni hepatice etc). In perioadele in care rezidentii nu se pot deplasa in salonul de servire a mesei asiguram servirea mesei la pat.

 

- Activități de socializare
Echilibrul emoțional și starea de bine pe care ne-o dorim cu toții, indiferent de vârstă sunt influențate de felul în care interacționăm cu oamenii din jurul nostru. Coordonatorul activităților de socializare se asigură că vârstnicii găsesc aici prilejul de a-și relua hobby-urile sau chiar noi pasiuni. In clubul unitatii se vor desfasura diverse activitati culturale, distractive, de relaxare (proiectii de materiale informative si filme, dezbateri pe diverse teme, seri distractive, aniversari, revista presei , jocuri diatractive, sah, rummy.etc.)

 

- Servicii medicale
Din echipa Casei Magic fac parte asistente medicale şi infirmiere profesioniste care îi supraveghează pe rezidenţi 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Colaborăm cu medici specialişti care oferă consultaţii pentru toate tipurile de afecţiuni asociate cu bătrâneţea, la recomandarea medicului de familie.

- Alte servicii
Punem la dispozitia rezidentilor si alte tipuri de servicii complementare pentru usurarea sau imbunatatirea vietii de zi cu zi, precum:
- activitati speciale pentru imbunatatirea starii generale, in care folosim programe sociale, terapii ocupationale, cum ar fi ”Grădina noastra” care este un proiect prin care vârstnicii sunt implicați în îngrijirea unei grădini de legume din proximitatea rezidentei.Activitatea este sezoniera (aprilie- octombrie), rezultatele fiind petrecerea timpului cât mai mult în natură a vârstnicilor implicați in această activitate.
- montorizarea satisfactiei clientilor, intrucat calitatea serviciilor se reflecta in feedbackul primit de la rezidenți și aparținători.Chestionarele de masurare a gradului de satisfactie al beneficiarului sunt puse la dispozitia beneficiarilor si a apartinatorilor in holul de acces in cladire, fiind amenajat un spatiu in care pot fi completate aceste formulare cu ajutorul carora vom cunoaște în timp real mulțumirile sau nemulțumirile rezidenților/aparținătorilor.Ulterior vom căuta, împreună cu ei soluții la problemele apărute.